Hej :D

Ja det här är min nya blogg! Ville byta namn och så ska jag och Qlara göra en ny blogg tillsammans!
Vill ni se mina gamla inlägg??
Gå in på Yinix.blogg.se!!
Jag har fortfarande samma mejl: [email protected] , bara så att ni vet..
Och jag kommer såklart skriva om samma saker som förr.
Fast det kanske inte blir lika många inlägg (men det är inte alls säkert).
Ja men kom ihåg att om du är ny på mina bloggar så gå in på Yinix.blogg.se, det är ju lite svårt att flytta alla inlägg hit.
Ska fixa till bloggen lite nu, men inte nå mycket för att jag kan inte göra headrar om jag inte är hos mamma.
Men men. Ska gå in på MSP och panfu oxå och göra läxa.
KRAMIZAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0